نوشته شده توسط : sinbod

 

ظروف سرو و پذیرایی

 

 

بسیاری از ما به چیدمان سفره آرایی علاقه مندیم ، چیدمان بشقاب و ظروف سرو غذا و ... به زیبایی میز سرو غذا ی ما کمک منحصر به فردی را میکنند .

ظروف سرو و پذیرایی به چندین بخش تقسیم می شوند که اغلب شامل  ظروف پذیرایی ، کریستا ، بستنی خوری ، پارچ ، لیوان وهمینطور ظروف غذا خوری وپارچ ولیوان هایی که بیشترین مصرف را در خانه دارند ،است .

ظروف میتوانند بخش اساسی ظروف سفره را بخش اساسی را در سفره ایفا کنند ،چرا که توجه به رنگ و طرح چینی زیبایی غذا را دو چندان میکنند به همین دلیل خیلی از ما فقط به طرح ظروف دقت داریم ، در ادامه شما را با بخش های جدیدی آشنا خواهیم کرد که نه تنها طراحی ظروف مد نظر است بلکه خیلی از ملاک های دیگر که شاید در نظر نداشته باشید را متذکر خواهیم شد .

نکته ی اول : همانطور که همه میدانیم طرح و نقش و فرم ظروف از ملاک های اولیه انتخابمان بشمار میرود شما این ویژگی را طبق میل و یا حتی مطابق با رنگ بندی و دکوراسیون آشپزخانه اتان میتوانید انتخاب کنید .

دومین نکته ، کیفیت و نوع محصول است ، منظور از کیفیت دارا بودن ویژگی هایی نظیر سبکی ، استحکام در مقابل ظربه و حرارت و بدون هیچ نوع تیرگی ای است .

نکات مهمی که می ماند شامل قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی دارا بودن علامت استاندارد ، علامت وزارت بهداشت ، ضمانت نامه ، گارانتی ، مدل و برند ظروف است .

نکته ای که باقی میماند این است که تعداد مصرف خانوادگی یا تعداد مواد مورد نیاز شما برای اصل پذیرایی است ، شما دوست عزیز میتوانید براساس نیازتان تعداد پارچه های سرویس و قیمت مد نظرتان را تعیین کنید و از نکات مهم و موثردر خرید خود بدانید.

 

اگر میخواهید یک زود پز با کیفیت خوبی رو داشته باشید ، با ما همراه باشید .

 



:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :
تاریخ انتشار : | نظرات ()